my LiFe !



Saturday, February 02, 2013

chenta atie saya !

heehehehheehe....
ASSALAMUALAIKUM !

M - mengenalimu ckup membuatku bgon semule,
U - untuk ak , si pemuja hati mnyayangimu setulusnye 
H - hanya drimu shje yg sungguh bersderhana
A - aku mampu melihat keindaham  PENCIPTA dgn sbaiknye
M - melihat drimu ketawa membuatku gembira
M - merindui drimu agar kaw sntise disisi ku
A - aku mnyayangimu setulus hati ku
D - dengan adanya kamu, ak brase selamat

Z - zahirnye, mungkin ak kelihatan biase di matamu
U - umpama tiade ape2 yg sdg ak fikirkan tntg kamu
N - namun di ruang hati ku hanya ada kamu
N - nama yg tlh terukir dn tsemat, pmilik hati ini
U - usah kaw ragu, aku adlah untukmu
R - rase khilangan ble kaw jaoh dariku
A - aku sayang kaw
I - indah hari2 ku adnya kamu
N - nukilan ini khas untukmu, cinta ku !

TERIMA KASIH SEBAB MENJADI SEBAHAGIAN DARI HARI-HARI SAYA . .

No comments:

Post a Comment